Hennie Wesselsz

Bestuurslid

Hennie Wesselsz is een gedreven bestuurslid. De gedrevenheid komt er niet alleen uit voort dat Hennie de vader is van Seline en de opa van Marleen maar iedereen die Hennie kent weet dat hij een groot hart heeft. Binnen de Stichting speelt Hennie een adviserende rol. Daarnaast is hij een meester in het betrekken van mensen bij de ontwikkeling van het CarMar (t)huis.

Hennie Wesselsz is doorgewinterd in de dienstverlening van incasso. Hij startte zijn bedrijf NIB Nationaal Incasso Bureau in 1985. Dit is inmiddels uitgegroeid tot NIB Group die een uitgebreide range van creditmanagementdiensten biedt in binnen- en buitenland. NIB Group bestaat uit Nationaal Incasso Bureau, incasso binnenland, TCM Netherlands, incasso in meer dan 150 landen, NIB Juristen en Wesselsz Gerechtelijke diensten.

Achtergrond:

• Eigenaar NIB Group waaronder, Nationaal Incasso Bureau, TCM Netherlands, NIB Juristen, Wesselsz Gerechtelijke diensten en NRB creatieve communicatie vallen. Tevens is Hennie directeur van TCM Group met kantoren in meer dan 150 landen.

• Directeur TCM Group international Ltd

• Bestuurslid NVI (Nederlandse Vereniging voor Incasso-ondernemingen)

h.wesselsz@stichtingcarmar.nl