Gala groot succes met een geweldige opbrengst

Gala groot succes met een geweldige opbrengst van ruim € 50.000!

Afgelopen zaterdag avond was bij Le Pompadour in Volendam het tweede gala ten behoeve van Stichting CarMar.

De avond werd gepresenteerd door Marlayne Sahupala die gedurende de avond ook nog haar zangtalent vertoonde onder leiding van de fantastische live band van Danny Sahupala. Ook waren er diverse meer dan geweldige optredens van Dennis Kroon, Mell Jonk, Almost Famous en Die Cappuccinos.
Al deze artiesten hebben zich belangeloos ingezet voor de Stichting.

De medewerkers van Le Pompadour hebben alle gasten in de watten gelegd met hun enthousiaste bediening en een fantastisch meergangen menu.

De opbrengst van de hele avond kwam tot stand door de verkoop van de couverts, een loterij en een veiling. De veiling werd geleid door Paulina Cramer.

Het was een zeer mooie avond en onze dankbaarheid is niet in woorden uit te drukken. Om te ervaren hoeveel mensen Stichting CarMar een warm hart toedragen en er samen voor te zorgen dat de woonvoorziening straks gerealiseerd kan worden is echt fantastisch.
Namens iedereen die bij de Stichting betrokken is wil ik een ieder die deze avond tot een succes heeft gemaakt hartelijk bedanken. Dankzij jullie allemaal zijn we weer een stap dichter bij ons doel!

Onze dank gaat uit naar: ( in willekeurige volgorde en met het gevaar iemand te vergeten)
Alle gasten, Le Pompadour, Danny Sahupala Band, Marlayne Sahupala, Dennis Kroon, Mell Jonk, Almost Famous, Die Cappuccinos, Triple Showtechniek, Priscilla Fotokunst, Uit & Thuis Evenementen, Jennifer Ewbank, PSV, ZANO, FC Volendam, Heron Auto, Toon Gerbrands, AZ, Wim Biesterveld, NOUKA, Slagerij Runderkamp, Deen, Paulina Cramer, Slijterij de Stient, The Spot Beachclub Watersport Evenementen, Dimitri Joosten, Expert Bushoff, Gassan Diamonds, Allard May, TBE-ZA architecten en ingenieurs, Jeroen Schol, Eric Zwezerijnen, 100% NL, Bot slaapkamers, EP Beerepoot, Deelen Verswaren, EZ Flowers, DBO Incasso, Debbie de Bruijn, Esther Binken, Iris Joosten.