Seline Wesselsz

Voorzitter

Iedereen heeft behoefte aan een thuis waar je mag en kan leven zoals je het zelf prettig vindt. Ook mensen met een visuele en/of verstandelijke beperking. Dat realiseerde Seline, de moeder van Marleen zich toen zij nadacht over de toekomst van haar kind. In het huidige systeem lijkt het vanzelfsprekend te zijn dat je, wanneer je beperkingen hebt, je leven niet kunt indelen zoals iedereen dat doet. Als je beperkingen hebt, en dus behoefte aan begeleiding en zorg, is het bijna gewoon geworden dat je genoegen neemt met wat er aangeboden wordt. Geen mens kan echter prettig leven als hij geleefd wordt. Daarom richtte Seline Stichting CarMar op. Stichting CarMar heeft als doel om een thuis te creëren voor mensen met een visuele en/of verstandelijke beperking. Een eigen plek waar niet de beperkingen van de bewoners, maar juist hun mogelijkheden en wensen centraal staan.

Achtergrond:

Door haar ervaringen met de ontwikkeling van Marleen heeft Seline veel inzicht gekregen in wat nodig is om haar doel te bereiken. Daarnaast heeft ze veel kennis van zaken over wat er allemaal komt kijken om mensen een gelukkige bestaan te geven.

seline@stichtingcarmar.nl

Peter Verdegaal RA

Penningmeester

Vervult verschillende bestuurlijke functies in profit- en non-profitorganisaties.

p.verdegaal@stichtingcarmar.nl

Jordy The

Secretaris

Jordy The, getrouwd en trotse vader van een 1,5 jaar oude dochter (September 2013) Isabella is een zeer gedreven jonge ondernemer die al vanaf jonge leeftijd actief is op vele onderdelen. Op 20-jarige leeftijd besluit hij om zijn eigen bedrijf te beginnen en dat heeft geleidt tot een evenementen/cateringbedrijf, genaamd Uit & Thuis Evenementen en Catering. Daarnaast is hij actief op het gebied van management voor artiesten en dj’s onder de naam I.J.T. Management.

Achtergrond Jordy The

Dit lijkt op het eerste gezicht een zeer jonge leeftijd om te beginnen met ondernemen maar voorafgaand aan die tijd is er veel ervaring opgedaan aan de hand van zijn vader, George The, met wie hij al vanaf jonge leeftijd optrekt. George is van begin tot eind actief binnen de band George Baker Selection als solo gitarist en sinds 1985 ook actief op het gebied van management en boekingen van artiesten. Op dit moment is hij sinds begin jaren 90 actief op het gebied van management en boekingen binnen Volendam Music BV, die artiesten als Jan Smit, Nick & Simon, 3JS en George Baker begeleidt.

Op een dag besluit Jordy om op eigen benen te gaan staan, de stoute schoenen aan te trekken en naar de Kamer van Koophandel te gaan en zich in te schrijven. Zo geschiedde en 3 dagen later had hij zijn eerste grote productie binnen! Een openbaar evenement voor 1500 bezoekers en artiesten als The Trammps en DJ Chuckie, wereldwijd een grote naam. Op de avond zelf was heel bekend Nederland aanwezig en stonden de televisiestations en roddelbladen langs de rode loper.

Inmiddels zijn we 6 jaar verder, 2013, en werken vader en zoon op gelijk niveau nauw samen.

Vader en zoon,beste vrienden, werken nauw samen op uiteenlopende gebieden en reizen samen de hele wereld over met betrekking tot de werkzaamheden die zij uitvoeren op het gebied van management en producties.

Uit & Thuis Evenementen en Catering heeft in de afgelopen jaren een mooie portfolio opgebouwd met klanten op het gebied van catering als Hans Klok, Van Velzen, AJOC Festival, Jan Smit, Kane, Anouk. Daarnaast binnen het luxe segment met klanten als NIB Incasso, Miljonair Fair en vele particulieren. Ook op het gebied van de evenementen en producties heeft Jordy The met vele grote artiesten en dj’s samengewerkt over de gehele wereld.

Kortom een ervaring en netwerk waar je trots op mag zijn. Over dit netwerk en de huidige positie zegt Jordy altijd: “Alles waar ik nu sta heb ik volledig aan mijn vader te danken, hij heeft mij een kruiwagen vol ervaring en netwerk meegegeven maar ik heb deze de afgelopen 6 jaar wel zelf gevuld en ben er verder mee gaan rijden”.

Op het gebied van management is I.J.T. Management op dit moment druk bezig met de officiële release van een aantal dj’s. Er wordt in de studio hard gewerkt aan de productie van de platen en het is dan ook de bedoeling dat deze dj’s stap voor stap de weg naar succes zullen bewandelen. The sky is the limit!

Naast bovenstaande drukke werkzaamheden zet Jordy, samen met het gehele team achter Stichting CarMar, alles op alles om de doelen te behalen! Vanwege de jarenlange goede band met de personen die deze stichting hebben opgericht is hij geraakt door de stichting en daardoor bereidt om voor de erkenning te vechten en uiteindelijk de gestelde doelen te bereiken! Hij ziet dit dus niet als een bijzaak maar als een hoofdzaak naast de dagelijkse werkzaamheden.

Tijd:

Als vader, drukke ondernemer en daarnaast ook nog aan het studeren. Is er wel genoeg tijd voor CarMar? JA! Veel mensen vragen zich af hoe Jordy The de werkzaamheden kan combineren en of er geen tijd tekort is maar dit is niet het geval. Jordy bezit een grote dosis zelfdiscipline en over en doelstellingen om op zakelijk gebied veel te bereiken. Om de familie niet onder te laten sneeuwen wordt er goed gelet om bepaalde momenten vrij te houden voor het gezin want dit is toch de drijvende kracht. De overige ontspanning vindt Jordy in sport, dagelijks doet hij krachttraining in de sportschool of gaat hij buiten hardlopen. Zo heeft hij ook in 2011 de New York Marathon volbracht in 3.44.50.

Opleiding:
Tussen alle drukke werkzaamheden door blijft Jordy zich verder ontwikkelen en heeft hij de HBO Bachelor Commerciële Economie voor Toekomstig ondernemers behaald en is hij zich nu druk aan het oriënteren op een gepaste master.

Internationaal zakendoen:

In zijn tijd aan de HVA heeft hij zichzelf ook extra toegelegd op het internationaal zakendoen en dit met succes afgesloten. Hij merkt dat het een verrijking is om te weten waar je op moet letten om succesvol zaken te doen in het buitenland.

j.the@stichtingcarmar.nl

Hennie Wesselsz

Bestuurslid

Hennie Wesselsz is een gedreven bestuurslid. De gedrevenheid komt er niet alleen uit voort dat Hennie de vader is van Seline en de opa van Marleen maar iedereen die Hennie kent weet dat hij een groot hart heeft. Binnen de Stichting speelt Hennie een adviserende rol. Daarnaast is hij een meester in het betrekken van mensen bij de ontwikkeling van het CarMar (t)huis.

Hennie Wesselsz is doorgewinterd in de dienstverlening van incasso. Hij startte zijn bedrijf NIB Nationaal Incasso Bureau in 1985. Dit is inmiddels uitgegroeid tot NIB Group die een uitgebreide range van creditmanagementdiensten biedt in binnen- en buitenland. NIB Group bestaat uit Nationaal Incasso Bureau, incasso binnenland, TCM Netherlands, incasso in meer dan 150 landen, NIB Juristen en Wesselsz Gerechtelijke diensten.

Achtergrond:

• Eigenaar NIB Group waaronder, Nationaal Incasso Bureau, TCM Netherlands, NIB Juristen, Wesselsz Gerechtelijke diensten en NRB creatieve communicatie vallen. Tevens is Hennie directeur van TCM Group met kantoren in meer dan 150 landen.

• Directeur TCM Group international Ltd

• Bestuurslid NVI (Nederlandse Vereniging voor Incasso-ondernemingen)

h.wesselsz@stichtingcarmar.nl