Archief

Bekijk de video impressie van het CarMar huis. Momenteel zijn we de details en gezamenlijke ruimtes nog verder aan het uitwerken. Met dank aan TBE-ZA architecten en Ingenieurs B.V.

We gaan bouwen!

De opdracht is inmiddels verstrekt aan Van den Hogen Bouwbedrijven in Volendam. De eerste paal wordt geslagen op 3 december.

Van den Hogen Bouwbedrijven is een in Volendam gevestigd familiebedrijf en al ruim 70 jaar werkzaam als aannemer in geheel Noord Holland.Het op 1 januari 1946 opgerichte aannemingsbedrijf van den Hogen is in 1996 overgenomen door de zoons en opereert sindsdien officeel onder de naam ‘van den Hogen Bouwbedrijven’ welke alle nieuwe werken vanaf april 1997 is gaan voortzetten.

Wij zijn hier uitermate trots op, we zijn er echter nog niet. Blijf ons daarom steunen!

“Zoals de gemeente bij de uitbreiding van de RKAV achter de schermen een faciliterende rol op zich heeft genomen, omdat daar aandacht is voor de kwetsbare doelgroep – de G-sporters – doen we dat bij CarMar ook”, zegt burgemeester Lieke Sievers. ,,Het is een groep mensen die onze zorg en aandacht vraagt. Wij mogen er voor hen zijn, omdat ze onderdeel zijn van onze samenleving.”

Wethouder Hans Schütt: ,,Deze gemeenschap typeert zich door dat iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt voor het maatschappelijke gebeuren. Daar staan wij volledig achter en stimuleren dat.” Burgemeester Sievers: ,,Het gaat er om dat dit initiatief breed gedragen wordt en iedereen zich verbonden voelt met deze grote vrijwilligersinspanning. Dan brengen we samen dat maatschappelijke effect tot stand.”

Wij gaan zorg inkopen bij ‘s Heeren Loo en kijken uit naar een mooie samenwerking.

’s Heeren Loo ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking en/of andere beperking. Ze helpen met het maken van eigen keuzes. Dicht bij huis en samen met de mensen die belangrijk voor hen zijn.

Houdt onze website in de gaten voor meer informatie.

Gala groot succes met een geweldige opbrengst van ruim € 50.000!

Afgelopen zaterdag avond was bij Le Pompadour in Volendam het tweede gala ten behoeve van Stichting CarMar.

De avond werd gepresenteerd door Marlayne Sahupala die gedurende de avond ook nog haar zangtalent vertoonde onder leiding van de fantastische live band van Danny Sahupala. Ook waren er diverse meer dan geweldige optredens van Dennis Kroon, Mell Jonk, Almost Famous en Die Cappuccinos.
Al deze artiesten hebben zich belangeloos ingezet voor de Stichting.

De medewerkers van Le Pompadour hebben alle gasten in de watten gelegd met hun enthousiaste bediening en een fantastisch meergangen menu.

De opbrengst van de hele avond kwam tot stand door de verkoop van de couverts, een loterij en een veiling. De veiling werd geleid door Paulina Cramer.

Het was een zeer mooie avond en onze dankbaarheid is niet in woorden uit te drukken. Om te ervaren hoeveel mensen Stichting CarMar een warm hart toedragen en er samen voor te zorgen dat de woonvoorziening straks gerealiseerd kan worden is echt fantastisch.
Namens iedereen die bij de Stichting betrokken is wil ik een ieder die deze avond tot een succes heeft gemaakt hartelijk bedanken. Dankzij jullie allemaal zijn we weer een stap dichter bij ons doel!

Onze dank gaat uit naar: ( in willekeurige volgorde en met het gevaar iemand te vergeten)
Alle gasten, Le Pompadour, Danny Sahupala Band, Marlayne Sahupala, Dennis Kroon, Mell Jonk, Almost Famous, Die Cappuccinos, Triple Showtechniek, Priscilla Fotokunst, Uit & Thuis Evenementen, Jennifer Ewbank, PSV, ZANO, FC Volendam, Heron Auto, Toon Gerbrands, AZ, Wim Biesterveld, NOUKA, Slagerij Runderkamp, Deen, Paulina Cramer, Slijterij de Stient, The Spot Beachclub Watersport Evenementen, Dimitri Joosten, Expert Bushoff, Gassan Diamonds, Allard May, TBE-ZA architecten en ingenieurs, Jeroen Schol, Eric Zwezerijnen, 100% NL, Bot slaapkamers, EP Beerepoot, Deelen Verswaren, EZ Flowers, DBO Incasso, Debbie de Bruijn, Esther Binken, Iris Joosten.