Archief

Vol trots hebben we vandaag de “eerste paal” geslagen van het CarMar (t)huis! Burgemeester Lieke Sievers en Jan Tol hielden eerst een toespraak waarna Seline Wesselsz de symbolische eerste paal de grond in sloeg.

Op 20 november is de aannemingsovereenkomst ondertekend met van Van den Hogen Bouwbedrijven. De afgelopen maanden is er ontzettend veel werk verricht om ervoor te zorgen dat maandag 3 december de feestelijke eerste paal geslagen gaat worden.

Bekijk de video impressie van het CarMar huis. Momenteel zijn we de details en gezamenlijke ruimtes nog verder aan het uitwerken. Met dank aan TBE-ZA architecten en Ingenieurs B.V.

Afgelopen maandag hebben we de handtekening onder de definitieve overeenkomst mogen zetten voor de aankoop van de grond aan de Wieringenlaan 121.
Namens de Gemeente plaatste burgemeester Lieke Sievers haar handtekening onder het contract en Jan Tol namens CarMar.

We zijn ontzettend trots dat we twee jaar na het tekenen van de intentieovereenkomst de grond definitief hebben kunnen aankopen. Op 3 december gaat de eerste paal van het CarMar huis de grond in.

We gaan bouwen!

De opdracht is inmiddels verstrekt aan Van den Hogen Bouwbedrijven in Volendam. De eerste paal wordt geslagen op 3 december.

Van den Hogen Bouwbedrijven is een in Volendam gevestigd familiebedrijf en al ruim 70 jaar werkzaam als aannemer in geheel Noord Holland.Het op 1 januari 1946 opgerichte aannemingsbedrijf van den Hogen is in 1996 overgenomen door de zoons en opereert sindsdien officeel onder de naam ‘van den Hogen Bouwbedrijven’ welke alle nieuwe werken vanaf april 1997 is gaan voortzetten.

Wij zijn hier uitermate trots op, we zijn er echter nog niet. Blijf ons daarom steunen!